اموزش و ترفند kill box (جعبه ی مرگ)

اموزش و ترفند های بازیه جعبه مرگ kill box

اموزش و ترفند های بازیه جعبه مرگ kill box

اموزش و ترفند kill box (جعبه ی مرگ)

اموزش و ترفند های بازی جعبه مرگ kill box

اموزش رنگی کردن اسم در کیل باکس

سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۸:۱۶ ب.ظ

برای مشاهده مطالب به ادامه مطلب مراجعه کنید.


سلام هر کسی اموزش رنگی کردن اسم رو میخواد ایدی خودش رو زیره همین پست بنویسه میتونید به صورت خصوصی هم بنویسید که کسی بجز ادمین نبینه.

لینک ربات ما:https://t.me/Kill_box_bot

نظرات  (۶۶)

ALI_jalalian10
تلگرام
@h411t
@qatel_asheq

@mojtaba138412   ممنون
438264 اگه اسممو رنگی کنید ممنونتون میشم.
I_am_ehsan_h@
میشه اسمم رو رنگی کنید alirezanateh

kian784@
alirezahm@
@C7R7A
اگر اسمم را رنگی کنید ممنون میشم

@METI_HORROR
  • عرشیا کیل
  • 224074 آیدی اسمو رنگی کنین ممنون میشم
    میشه رنگ اسممو اوز کنید @kimia0000
    ایدیمه

    @ALI73REZA
    @mojtabasadaty
    The_Daei_X@

    Arish_sparrow@
    لطفا سریع جواب بدین

    @free17boy
    saeedzadeamirreza@
    سلام ببخشید میشه اسممو رنگی کنید لطفا من منتظره همین لحظه بود لطفا 
    میخوام اسمم رنگی بشه ممنون 
    میشه اسممو رنگی کنید 
    سلام دوستانی که روی سرور امریکا بازی میکنن میتونن کلن ما بیان اسم کلن هست IRAN.14
    Mr_ghoreyshiii @
    Please call the telegram faster
    @azffza
  • کیارش بیات
  • اگه اسم منو رنگ قرمز بزنید ممنون میشم با تشکر
    https://t.me/Atila777777
    @Atila777777
    Atila777777@

    @Aliakbar_1549

    MOHAMMAD
    mtin_zus

    esmaeil5436

    میشه لطفا اسم منو مشکی کنید 
    @mohamad11
    mahdaviamir800
    sir_mamad_ufo@

    reza.afg2016
    ممنون میشم اسممو رنگی کنید آیدی بازیم 797590
    milad_lord1176
    @behnoodbahal
    @nariman_hgiii
    ۹۷۹۷۷میشه اسممو رنگیدکنید تورخدا جون هرکی دوست دارید تورخدا 
    alidrv22@
    ننننننننن
    ariyawolf

    من واتساپ دارم شمارمه 09916164187
    لطفا اسممو رنگی کنید @MohamadAmin789
    سلام عیرتون مبارک من دوست دارم اسم رنگی ام آبیی باشد ممنوع
    سلام ، لطفا اسم رنگی رو بگید 💕
    @hesalin ایدیم 💜
    پاسخ:
    متاسفانه دیگه کار نمیکنه.
    ۱۲۵۰Tiaret لطفا قرمز کنید
    @hojathoj
    رنگی کردن اسم malavan137ایدیم


    سلام ای دی اکانتم 1176200 لطفا زود برام انجام دهید

    با تشکر

    سلام اسم من رنگی کن اسمم (قولتشن)میباشد

    سلام

    alirezana3

    لطفا رنگیش کنید اگه خواستید

    خیلی ممنون

    مال منو زود باشین

    سلام میشه اسممو رنگی کنین قرمزباشه

    855209خواهشا قرمز کنید

    سلام اسمم تو بازی شروین۲۰هس میشه ایمنو رنگی کنی

    کلاه برداریه نکنید جانتون من وارد سایت میشم هشدار داد یعنی من نمیفهمم شما میخواهید اکانت بدزدید

    میشه این اسمو رنگی کنید ممنکن میشم اینو  am_irali1809

  • اکانتم بن شد بدبخت شدم
  • سلام اکانتم بن شده چکار کنم09945285194شماره واتساپم   ترخدا بگین چکار کنم

    reza1386mm

     

    ⭐TAROKH⭐

  • مانی شریعت زاده
  • ☆MANI☆ مگنت جان لطفا اسم جعبه مرگ من را سیاه کن دستت درد نکنه داش

    سلام داش مگنت میشه HOSSEIN که نوشتم رنگ بنفش یا سیاه کنی قربون دستت

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی