اموزش و ترفند kill box (جعبه ی مرگ)

اموزش و ترفند های بازیه جعبه مرگ kill box

اموزش و ترفند های بازیه جعبه مرگ kill box

اموزش و ترفند kill box (جعبه ی مرگ)

اموزش و ترفند های بازی جعبه مرگ kill box

چه اتفاقاتی در اپدیت جدید افتاده

پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۴۲ ب.ظ

برایه مشاهده مطالب به ادامه مطلب مراجعه کنید.


سلام خدمت کسایی که میگن بازی چرت شده و قبلی بهتره باید بگم تا یکی چیزی گفته شمام بدون منطق نرید به اینو اون بگید چرت شده که ذهن. اونارم خراب کنید اتفاقا اپدیت هیچ مشکلی نداره و واقعا خیلی بهتر از قبل شده خوب یکی از مساعلش بن شدنه که میگن اگه باگ بریم یا تخلفی کنیم چجوری بن میشیم خوب مثلا کسایی ک باگ میرن و اتفاقی نمیفته دلشون خوش نشه بعضی مپ ها کیک میکنن و بعضی مپ هایه دیگه به صورت خودکار بعده چن دیقه بن میکنن و دلیل بن شدن عده ای هم فوشه چون سرور بعضی چتا که فوش داده شده رو بن میکنه اونم امکان داره نزدیک هجده روز پس خواهشا برایه خودتونم بهتره که فوش ندید.


چیز هایی که حذف شدن:اسکین دلتا که بازی هنگ کرده بود و بعده مدتی اوکی شد،اچ پی که دمیجو اضاف میکنه،و ایتم گلوله که به قدرت تیر ها اضاف میکنه


یه توضیحاتی در مورد vip میدم که vip تحت مقدار خریدایی ک کردید بالا میره و اینو جوری کردن که بدون خرج کردن بالا نره البته میتونید با جم هم به صورت مرحله به مرحله ببرید بالا ولی خوب جمه زیادی لازم داره 


خواهشا مارو دنبال کنید و با نظر هاتون به ما دلگرمی بدید در مطلب هایه بعدی اموزش افزایش دمیج یا جون و بالا بردن شوتینگ و چیز هایی که تویه بازیتون تاثیره زیادی میزاره رو اموزش میدیم.

لینک ربات ما:https://t.me/Kill_box_bot

  • Mr.m_a2 bn

اپدیت کیل باکس

نظرات  (۶)

  • کیارش بیات
  • ممکنه این مپ که باگ میرن بن داعمی کنه
  • طاها تامینی
  • خیلی بیشعورانست خاک تو سر بروزرسانیو سازندش 😡😡😡😡😡😡😠😠😠😠😠😠😵😵😵☹️☹️☹️☹️☹️☹️کثافت الاغ میگ خرید فروش اکانت ممنوع و هی اروز تبلیغ میده وقتی من اکانت مسگیم خاک تو سرشون

  • امیر مهدی
  • Vipچطور با کشتن آدم میره بالا

     

    سلام میخواستم بگم لطفا اک منو از بنی در بیارید یکی از دوستام گفت اینکارو بکن منم نمیدونستم دارم چیکار میکنم من خودم کاربر حرفه ای هستم لطفا بازش کنید ممنون میشم دیگه اینکارو نمیکنم ممنونم

    سلام میشه اکانت منو از بنی در بارید دیگه اینکارو نمیکنم چون دوستم گفت اینکارو بکن منم نمیدونستم دارم چیکار میکنم لطفا بازش کنید من خودم کاربر حرفه ای هستم وی ای پیم۷ میخوام تا وی ای پی ۹ برم

    سلام من قبلا دوسه سال پیش که قدیمی بود لولم خیلی بالابود وخیلی گان ها رو perm داشتم الان که بعد یه مدت نصب کردم همه چیزم رفته لولم نصف شده

     

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی