اموزش و ترفند kill box (جعبه ی مرگ)

اموزش و ترفند های بازیه جعبه مرگ kill box

اموزش و ترفند های بازیه جعبه مرگ kill box

اموزش و ترفند kill box (جعبه ی مرگ)

اموزش و ترفند های بازی جعبه مرگ kill box

توضیحاتی در مورد باگ جم و اسم رنگی در کیل باکس

شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۶، ۰۴:۳۳ ب.ظ

برای مشاهده مطالب به ادامه مطلب مراجعه کنید.


خوب دوستان دیگه اسم ها رنگی نمیشه پس تلاش نکنید و کسایی که اسماشون رنگی هست خواهش میکنم اسماتون رو درست کنید.البته برایه خودتون هم بهتره.

و در مورد باگ جم سرعت اومدن جم انقدر بالا رفته ک دیگه نمیشه جم هارو دوبل کرد ولی مثل این که تویه چهل الماسی میشه و بعضی ها ادعا دارن که تونستن.

لینک ربات ما:https://t.me/Kill_box_bot

نظرات  (۱۰)

بالابردن جم
سلام میگم باگ جم چطوریه؟؟ 
@kourosh59431
سلام من میخوام جم من زیادبشه دوهزارتا جم بست لطفا بدید

باگ جم چطوریه؟ میشه یاد بدین؟

نیاز به جم دارم پول هم ندارم چطور بگیرم

پاسخ:
حقیقتش بدون خرید کردن دیگه نمیشه

سلام من میخواستم باگ جم یاد بگیرم من قبلاً هم پیام دادام شاید منو بشناسید باگ جم رو یاد میدید ایدی بازیم اینه قولتشن با تشکر

 

من جم می خوام حتما باید پول بدم

 

  • محمد حسام
  • چطوری واسه کسی تفنگ یا الماس بفرستم و چطور آپو رایگان بگیرم همیشگی و چطور تو  مسابقه لاتاری شرکت کنم

    چطور

    در مسابقات الیت مد و لاتاری شرکت کنم

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی