اموزش و ترفند kill box (جعبه ی مرگ)

اموزش و ترفند های بازیه جعبه مرگ kill box

اموزش و ترفند های بازیه جعبه مرگ kill box

اموزش و ترفند kill box (جعبه ی مرگ)

اموزش و ترفند های بازی جعبه مرگ kill box

اموزش خرید اصلحه

سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۴۶ ب.ظ

برای مشاهده مطالب به ادامه مطلب مراجعه کنید.

#آموزش #خرید‌اسلحه

در منوی اصلی بازی وارد shop شوید. (فروشگاه بازی)

در shop وارد قسمت weapon شوید.

در این قسمت میتوانید بعضی سلاح هارا با الماس و بعضی را با طلا تهیه نمایید.

لینک ربات ما:https://t.me/Kill_box_bot


  • Mr.m_a2 bn

نظرات  (۱۷)

  • امیرحسین غفاری
  • چگونه می توانیم به باگ ها برویم

    سلام من الماس می خواهم بخرم چکار کنم




    پاسخ:
    رویه جم هاتون بزنید قسمت خرید میاد

    ARMAN

    سلام لطفا خرید جم این بازیو تو سایت قرار بدین من نسخه ترکیشو دارم رو جیمیل سیو میشه میخوام جم بخرم نمیشه هیچ جا نمیفروشن پیگیری کنید لطفا نسخه شو از گوگل پلی گرفتم اسمش کامیات کمباته با تشکر
    من میخام الماس بگیرم همش خطا میده چیکار کنم
    میزنم رو جم یه چیزی میاره بعد میره میتونم به کافی نت بگم برام بخره
    کی جوابم میدید

    چجوری بدون دادن جم اره بگیریم

    سلام جعبه هایی کی میخریم کجا میره؟
    سلام چطوری میتونم کلت برقی بخرم 


  • امیر محمد
  • چگونه رایگان تفنگ بخرم

    چگونه کلت برقی بگیرم

     

    چگونه کلت برقی بگیرم

     

    چجوری تفنگ بخریم با الماس

    چگونه در جعبه مرگ کریستال نارنجی  بگیرم

    سلام من میخوام به مفدی کلت برقی بخرم چطوری به مفدی بخرم؟؟؟

    قسمت خرید می‌زنیم بالا نمیاد جواب بدین

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی