اموزش و ترفند kill box (جعبه ی مرگ)

اموزش و ترفند های بازیه جعبه مرگ kill box

اموزش و ترفند های بازیه جعبه مرگ kill box

اموزش و ترفند kill box (جعبه ی مرگ)

اموزش و ترفند های بازی جعبه مرگ kill box

اموزش باگ جم در کیل باکس

سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۱۷ ب.ظ

برای مشاهده مطالب به ادامه مطلب مراجعه کنید.

هرکسی که اموزش باگ جم رو میخاد به ربات تلگرامیه ما بیاد و اموزش باگ جم رو ارسال کنه

لینک ربات ما:https://t.me/Kill_box_bot


نظرات  (۴۹)

rezahdr0@
@mohammad11278
@offff123

@mohammad.dizin
@mohammad_dizin
دوستان دیگه ایدی نزارید باگ دیگه یاد داده نمیشه جهت اطلاع کمتر یک هفته دیگه هم اپدیت میاد و همه باگ ها بر طرف میشه.
@iran_it_1396
  • کیارش باقری
  • @kiarashbagher
    @ha6770
    @ali_ebrahimi98
    Ali_jalalian10
    Miss_3ba
    @cr7ali1381
    Emad1377_8
    @Cococonumber
    @ARMANshadkhah

    Boyka098@
    Er_general
    Bdset

    توی بازی   اسم   blk¥cortex
    I'd t @ar_amir_ar
    H_omidvari@
    پاسخ:
    دیگه کار نمیکنه
    sherlockreza

    پاسخ:
    دیگه کار نمیکنه
    آموزش دریافت جم هرچه سریع تر
    آموزش دریافت جم
    @arefane_0

    بالابردن جم
    alirezahm@
    چی جوری باید دانلود کرد

    باید چیکار کنم؟
    دیگه جم بینهایت شده
    بینهایت شد چرا نشدهان
    تیهیاباتبابا

    باید چیکار کنم
    باگ جم چییت؟




    باگ جم چیست؟

    هک جم


    الاغاااااااا
    سلام 
    آموزش هک جم 
    هک جم میخوام



    مهربانی کسی اک میده
    سلام من مهدی هستم.من به نام باکرباگر معروف هستم.من یک برنامه را

     با ارزان ترین قیمت می فروشم.برنامه باگ همراه اسکریپ برای بازی

     جعبه مرک هست که خیلیا از برنامه راضی بودن و برنامه تا حالا 5ستاره 
    هست.من برنامه را با 16هزار تومان خریدم و برنامه را می خوام به ارزان 

    ترین قیمت به بقیه اهدا کنم فقد با 1هزار تومان.و همراه فیلم آموزشی .

    دوست عزیز من یک انسان مثل شما هستم با برنامه دارم رزغ روزی در 

    میارم .هرکی خرید از من بزار بخش کنه جلو رزغ روزی مردم نمی گیرم 

    انشالله موفق باشید . اطلاعات بیشتر از مکان خرید پایین هست

    شماره تلفن:09301331570  ...............ایدی ایدی تلگرام:m0ehd0i

    بیا بخرتا حالا خرید زیادی داشتم بالا 130 نفر از من خرید کردن و راضی بودن 
    وهمیشه انلاین هستم 
    سلام تو آپدیت هم باگ جم هست من بلدم
    سلام دوستان از شما برای ساختن این بازی تشکر میکنم اما ای کاش جم یاد بدید من باگ جم میخوام لطفا بگید چیکار کنم

    برنامهsoms را دانلود کنید

     

  • مسیح قدیری
  • ممنون 

     

    اقا من باگ جم می خوام هر جایی میرم یا باگ جمش مال قدیمه یا اصلا وجود نداره

    ادم کلافه میشه خب شما بودید عصبانی نمی شدید؟؟؟؟😡

    آقا ما پیام دادیم ولی آموزش نداد چجوری جم رایگان ب دس بیاریم 

     

    سلام باگ جم لطفا یاد بدید

     

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی